Наукова періодика України Економіка і регіон


Khrystenko О. 
Theoretical aspects of enterprise image management / О. Khrystenko, V. Kalaida // Економіка і регіон. - 2020. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2020_2_14
Визначено суть поняття "імідж підприємства". Досліджено процес формування іміджу підприємства та встановлено основні проблеми, що виникають під час здійснення цього процесу. Сьогодні успіх підприємства залежить від багатьох факторів, одним з яких є його імідж. Він формується за допомогою чотирьох основних засобів: візуальні засоби - формування іміджу за допомогою дизайнерських прийомів, наприклад створення упакування й оформлення виставок тощо; вербальні засоби - спеціально підібрана стилістика, орієнтована на споживача; рекламні засоби - використовуються для доведення реклами до споживачів у будь-який спосіб; PR-заходи - заходи, спрямовані на встановлення та зміцнення взаєморозуміння між покупцями й підприємством. Наявність привабливого іміджу створює прихильність певних цільових груп до підприємства та допомагає побачити конкретні переваги, відсутні у конкурентів, тому формування іміджу для підприємства є досить важливим. Установлено, що позитивний імідж компанії вказує на те, що підприємство володіє спеціальними навичками й уміннями, що дозволяє підвищувати цінність товарів і послуг, які пропонуються споживачам. Розглянуто основні елементи структури іміджу підприємства. З'ясовано, що сформований позитивний імідж підприємства забезпечує вільний доступ організації до різноманітних ресурсів: фінансових, інформаційних та інших, тому імідж підприємства потрібно вивчати, стежити за змінами й постійно пристосовуватися до них, як говорять, "іти в ногу з часом", удосконалюватися, бути оригінальними, і тоді підприємство буде на вершині свого успіху.
  Повний текст PDF - 322.184 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Khrystenko О.
  • Kalaida V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Khrystenko О. Theoretical aspects of enterprise image management / О. Khrystenko, V. Kalaida // Економіка і регіон. - 2020. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2020_2_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського