Наукова періодика України Економічний простір


Шкромида В. В. 
Способи формування репутації компанії у контексті поставлених завдань репутаційного менеджменту / В. В. Шкромида // Економічний простір. - 2020. - № 164. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2020_164_25
  Повний текст PDF - 363.335 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шкромида В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шкромида В. В. Способи формування репутації компанії у контексті поставлених завдань репутаційного менеджменту / В. В. Шкромида // Економічний простір. - 2020. - № 164. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2020_164_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шкромида Віталій Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського