Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Мірошниченко К. М. Основні проблеми розвитку маркетингу на переробних підприємствах борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання / К. М. Мірошниченко // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_28 Визначено основні проблеми розвитку маркетингу, з якими стикаються борошномельні підприємства, виявлено основні тенденції розвитку маркетингу в роботі переробних підприємств борошномельної галузі. Проведено SWOT-аналіз ПАТ "Луганськмлин". Визначено сильні та слабкі сторони в діяльності переробного підприємства борошномельної галузі за сучасних умов господарювання. Намічено шляхи усунення в подальшому таких проблем. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мірошниченко К. М. Основні проблеми розвитку маркетингу на переробних підприємствах борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання / К. М. Мірошниченко // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |