Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Тараненко І. В. Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці / І. В. Тараненко, Є. І. Таранець // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_35 Здійснено класифікацію визначень інноваційного маркетингу за узагальнюючими характеристиками. Уточнено складові інноваційного маркетингу. Встановлено, що інноваційний маркетинг невіддільно притаманний усім концепціям ведення бізнесу. Обгрунтувано роль інноваційного маркетингу як засобу активізації дифузії інновацій та підвищення інноваційної конкурентоспроможності на мікро- та макрорівні за умов глобалізації. Запропоновано заходи інноваційного маркетингу для впровадження на українських підприємствах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тараненко І. В. Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці / І. В. Тараненко, Є. І. Таранець // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |