Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Fomichenko I. 
Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool / I. Fomichenko, S. Barkova, A. Dykan, K. Kosik, K. Kozlova // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 4. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_4_14
Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг.Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг.Визначено необхідність застосування маркетингових Інтернет-технологій просування товарів і послуг на сучасному вітчизняному підприємстві. На основі проведеного аналізу обгрунтовано необхідність удосконалення маркетингової збутової та комунікаційної політики вітчизняних підприємств із використанням Інтернету. Визначено основні маркетингові процеси, які реалізуються за допомогою технологій Інтернет-маркетингу, до яких належать маркетингові дослідження в Інтернеті, маркетингові комунікації в Інтернеті та просування і збут продукції через Інтернет. Досліджено основні види Інтернет-маркетингу на сучасному підприємстві. Визначено актуальні тенденції маркетингових Інтернет-комунікацій. Обгрунтовано переваги застосування Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств, які впливають також на ефективність (або розширення можливостей) не тільки у маркетинговій діяльності, але й в інших сферах діяльності підприємства.
  Повний текст PDF - 308.601 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fomichenko I.
  • Barkova S.
  • Dykan A.
  • Kosik K.
  • Kozlova K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fomichenko I. Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool / I. Fomichenko, S. Barkova, A. Dykan, K. Kosik, K. Kozlova // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 4. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського