Наукова періодика України Ефективна економіка


Кітченко О. М. 
Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. - 2020. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56
  Повний текст PDF - 319.993 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кітченко О.
  • Приходько Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кітченко О. М. Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах / О. М. Кітченко, Є. Г. Приходько. // Ефективна економіка. - 2020. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_12_56.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кітченко Олена Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського