Наукова періодика України | Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі | ||
Тимофеев В. А. Модель маркетинговых исследований и ее использование / В. А. Тимофеев, Н. Б. Ивченко, В. С. Ковтун // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 2. - С. 50–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_2_7 Рассмотрена математическая модель, позволяющая определить показатели, необходимые для проведения маркетинговых исследований. Приведен пример использования модели для определения показателей организации как системы массового обслуживания и расчет объема выборки, необходимой для проведения маркетинговых исследований с заданной точностью. Решение примера получено с помощью компьютерной программы, разработанной в среде Borland Delphi 7. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тимофеев В. А. Модель маркетинговых исследований и ее использование / В. А. Тимофеев, Н. Б. Ивченко, В. С. Ковтун // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 2. - С. 50–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |