Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Альошина Т. В. 
Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства / Т. В. Альошина, Д. Е. Козенков, М. Д. Сало // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2022. - № 3. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2022_3_9
  Повний текст PDF - 1.106 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Альошина Т.
  • Козенков Д.
  • Сало М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Альошина Т. В. Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства / Т. В. Альошина, Д. Е. Козенков, М. Д. Сало // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2022. - № 3. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2022_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Альошина Тетяна Валеріївна (економічні науки)
  • Козенков Дмитро Євгенович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського