Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Юрченко А. Цифрові фізичні лабораторії як актуальний засіб навчання майбутнього вчителя фізики / А. Юрченко // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_1_9 Обгрунтовано потребу у вивченні майбутніми вчителями фізики цифрових фізичних лабораторій і зазначено про актуальність розробки відповідного методичного забезпечення на рівні педагогічного університету та загальноосвітнього навчального закладу. Наведено означення терміну "цифрова фізична лабораторія", зазначено щодо впливу їх використання на якість навчального процесу: скорочення часу на підготовку та проведення фронтальних, демонстраційних і натурних експериментів, поліпшення наочності та фіксації результатів, підвищення точності вимірів, можливість комп'ютерного опрацювання експериментальних даних, розширення місць застосування приладів, модернізація "традиційних" лабораторних робіт. Описано склад і сфери використання поширених у світі цифрових лабораторій "Einstein", "Архімед" і мобільної природничо-наукової лабораторії "LabDisc". Наведено аргументи на користь використання цифрової лабораторії "Архімед" у загальноосвітніх закладах України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юрченко А. Цифрові фізичні лабораторії як актуальний засіб навчання майбутнього вчителя фізики / А. Юрченко // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_1_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |