Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Voskoglou M. Gr. 
Fuzzy numbers as an assessment tool in the apos/ace instructional treatment for mathematics / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_5
Використано комбінацію методів трикутних нечітких чисел (TFNs) та центра тяжіння (COG) як техніки дефазифікації для оцінки знань і навичок студентів універистету у процесі навчання математики у межах APOS/ACE.
  Повний текст PDF - 1.03 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voskoglou M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voskoglou M. Gr. Fuzzy numbers as an assessment tool in the apos/ace instructional treatment for mathematics / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського