Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Kozlov D. 
Innovative culture in the mainstream development of the modern society: theoretical analysis / D. Kozlov // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_3
Розглянуто поняття: традиція та інновація; проводиться історичний аналіз їх взаємодії в галузі освіти. У будь-яку епоху традиції переробляли, переосмислювали та застосовували до власних цілей, зберігалося лише те, що відповідало укладу та культурі суспільства в даний період. Деякі елементи старої традиційної системи виживали, пристосовуючись до нових обставин, змінюючи свої функції або входячи в нову систему в якості елементів. Не можна говорити про традиції як про щось міцне та незмінне, насправді навколо йде безперервний процес зміни і перетворення одних традицій та відмирання інших, перетворення деяких інновацій в традиції. В цьому і полягає основна логіка взаємодії традицій та інновацій. Таким чином, поняття "традиція" та "інновація" діалектично взаємопов'язані. Традиція існує як база для інновацій, а інновація є основою для зародження традиції. Проаналізовано теоретичні основи понять "традиції - інновації" як дві сторони освітнього процесу. Аналіз традицій та інновацій проведено, виходячи з розглянутих підходів до цих понять з урахуванням розвитку в часі, в залежності від конкретних обставин розвитку суспільства. Таким чином, поняття "традиція" і "інновація" діалектично взаємопов'язані. Традиція існує як база для інновації, а інновація є основою для зародження традиції. Розкрито сутність інноваційної культури та її місце і значення в розвитку сучасного суспільства. Проаналізовано взаємозв'язок інноваційної культури особистості та інноваційної культури суспільства та виділено основні завдання розвитку ефективної інноваційної культури. Визначено підходи до інтерпретації сутності категорії "інноваційна культура" як одного з напрямків корпоративної культури закладу загальної середньої освіти. Запропоновано визначення сутності і змісту категорії "інноваційна культура особистості", визначено основні її завдання у забезпеченні інноваційно сприятливого клімату середовища. Висновки: зроблено спробу відповісти на питання, яким повинен бути процес педагогічного супроводу інноваційної діяльності майбутніх керівників закладів середньої освіти, щоб ефективно впливати на результати інноваційної практики з урахуванням її особливостей.
  Повний текст PDF - 245.572 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kozlov D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kozlov D. Innovative culture in the mainstream development of the modern society: theoretical analysis / D. Kozlov // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського