Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Дудка О. М. 
Можливості вивчення технологій 3D-моделювання архітектурних споруд в школі / О. М. Дудка, В. Р. Депутат // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_10
Для розвитку сучасної освіти сьогодні потрібні не так теоретичні розробки, як практичні дослідження, які спрямовані на активізацію самостійного, активного, креативного, творчого мислення учнів. Застосування 3D-моделювання у навчанні у разі правильного підході надасть можливість розширити світогляд учнів, підвищить пізнавальну активність і сприятиме формуванню загальнонаукових умінь і навичок. Моделювання архітектурних споруд є цікавою темою для вивчення, наявне програмне забезпечення надає можливість вивчати цю тему навіть школярам, однак наразі для цього недостатньо відповідного навчально-методичного забезпечення. Мета роботи - висвітлення доробку щодо можливостей навчання побудови 3D-моделей архітектурних споруд за допомогою програми SketchUp. Для розв'язання проблеми використано наступний комплекс методів: теоретичний аналіз, діагностичний, методи навчання, первинну статистичну обробку й узагальнення отриманих даних (результати дослідження апробовано та впроваджено у ліцеї N 6 імені Івана Ревчука та ліцеї N 5 Івано-Франківської міської ради в 10 - 11 класах). Проаналізовано роль і місце технологій візуалізації в освітньому процесі та архітектурної візуалізації зокрема, можливості вивчення 3D-моделювання в школі, досліджено особливості моделювання тривимірних об'єктів за допомогою програми SketchUp. Запропоновано програму, методичні рекомендації та вказівки до викладання курсу "Побудова 3D-моделей архітектурних споруд" на уроках інформатики, технологій і факультативних заняттях. Досліджено та проаналізовано актуальність та ефективність впровадження курсу в освітній процес; наведено розроблені інтерактивні вправи, які сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу; наведено результати апробації, що підтверджують ефективність запропонованої методики. Встановлено, що курс "Побудова 3D-моделей архітектурних споруд" надасть можливість підвищити ефективність вивчення 3D-моделювання в освітніх закладах, а також розвивати навички учнів щодо архітектурної візуалізації та вміння працювати зі спеціалізованим програмним забезпеченням для створення 3D-об'єктів. Проведення занять за запропонованою методикою допомагає викликати зацікавленість предметом, збільшує рівень інтересу до архітектурної візуалізації, розвиває у школярів логічне та абстрактне мислення.
  Повний текст PDF - 1.556 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дудка О.
  • Депутат В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дудка О. М. Можливості вивчення технологій 3D-моделювання архітектурних споруд в школі / О. М. Дудка, В. Р. Депутат // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського