Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Kovacheva A. 
Innovative technology for mastering mathematical concepts and mathematical terms / A. Kovacheva // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_6
Наведено педагогічний досвід використання числових і словесних кросвордів на уроці математики в середній школі. Кросворди є одним із безлічі енігматичних засобів, які мають місце в навчанні, але для їх ефективного застосування необхідний багатий педагогічний досвід. Технології реалізації кросвордів дуже багаті і вчитель сам може вибрати найбільш вдалу для його учнів. Ідея застосування кросвордів полягає в тому, щоб підтримати процес навчання, з одного боку, забезпечуючи учням більш високий рівень розуміння, більш тривале запам'ятовування та застосування математичних знань на практиці, а з іншого боку - надає можливість значно урізноманітнити методи, засоби та технології навчання. Щоб школярі зуміли набути навичок застосування отриманих математичних знань у практичних ситуаціях, необхідно спочатку оволодіти стабільним рівнем теоретичних знань - умовою, яка залежить, перш за все, від роботи вчителя. Успіх вчителя - це результат різноманітності інструментів і методів, які він застосовує в своїй роботі, а також його здатності представити знання учням таким чином, щоб заінтригувати та спровокувати їх здатність самостійного мислення. Огляд існуючих підручників, збірників і книг для вчителів математики показує, що кількість математичних кросвордів у них дуже мала і вони в основному числові. Аналіз практики навчання показує, що можливості цих інструментів недооцінюються, з одного боку, через відсутність готових кросвордів, а з іншого - через замалий досвід вчителів вміло використовувати кросворди в межах реальних умов навчання математики. Мета - викликати інтерес, підвищити активність і мотивацію учнів, вирішуючи числові та словесні кросворди на уроці математики. Цей педагогічний досвід був апробований експериментальним дослідженням, результати якого показують, що запропоновані та застосовані числові та словесні кросворди в навчанні експериментальної групи семикласників сприяють поліпшенню результатів навчання математики в кінці 7-го класу. Доказом цього є результати не тільки проведених у межах дослідження тестів, але і отримані результати в межах проведення "Національного зовнішнього оцінювання" в червні 2020 р.
  Повний текст PDF - 1.104 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kovacheva A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kovacheva A. Innovative technology for mastering mathematical concepts and mathematical terms / A. Kovacheva // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського