Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Мошенська А. В. 
Дослідження ефектів від рекламних звернень підприємства та їх графічний аналіз / А. В. Мошенська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 10. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_10_29
  Повний текст PDF - 269.553 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мошенська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мошенська А. В. Дослідження ефектів від рекламних звернень підприємства та їх графічний аналіз / А. В. Мошенська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 10. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_10_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського