Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Чубукова О. Ю. 
Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 11. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_11_12
Предмет дослідження - еволюційний розвиток "бренду" та сучасний підхід до його розвитку у світовій практиці у галузі розважальних послуг. Мета дослідження - аналіз історичного формування бренда, успішного створення його сучасного вигляду, визначення складових внутрішнього брендингу та відображення бренду як нематеріального активу підприємства. Актуальність проблеми. Одна із найважливіших умов, яка є необхідною для успішної діяльності підприємства, є наявність сформованого бренду. Значну увагу розвитку бренду у маркетинговій діяльності підприємств приділили такі вчені, як Д. Аакер, Ф. Котлер, Дж. Майєрс. Однак процеси створення та розвитку брендів на підприємствах сфери послуг, зокрема, розважального характеру, мають певні особливості. Згідно з даними Всесвітнього огляду індустрії розваг та ЗМІ: прогноз на 2018 - 2022 роки, стрімка еволюція розважальної галузі, що триває зараз, увійшла в нову динамічну фазу. На фоні комплексного та стійкого, але водночас нерівномірного зростання перед усіма без винятку компаніями стоять нові завдання - створення зв'язків зі споживачами та необхідність формування довіри, тобто актуальне визначення конкурентного середовища. Саме на аналіз цих особливостей і спрямоване дослідження авторів. Результати роботи. Досліджено взаємозв'зок становлення бренду та його сучасне становлення на ринку послуг, зв'язок між силою бренду і якістю менеджменту власника підприємства, а також питання впровадження корпоративних ERP-систем. Висновки: вибір концептуальної моделі бренду стає все більш необхідним в умовах жорсткої конкурентної боротьби. Керівництво повинне уміти створювати як внутрішній так і зовнішній образ компанії. Впровадження ERP-систем дозволяють підняти на якісно новий рівень систему внутрішньо фірмового управління і взаємодії з навколишнім середовищем.
  Повний текст PDF - 79.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чубукова О.
  • Матвєєв О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чубукова О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 11. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_11_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чубукова Ольга Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського