Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Гейко М. Є. 
Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_11_15
Розглянуто теоретичні аспекти стимулювання продажів роздрібного підприємства: методи стимулювання збуту, мерчандайзинг, мотивація торгового персоналу. Проведено аналіз особливостей стимулювання продажів на ринку дитячих товарів та виявлено чинники їх привабливості. Проведено аналіз організації та системи стимулювання продажів та запропоновано заходи для вдосконалення діяльності ТОВ "Країна Казок". Актуальність дослідження полягає у необхідності аналізу ринку дитячих товарів для прийняття рішень щодо збутової діяльності підприємства "Країна Казок" та вдосконалення продажів шляхом покращання маркетингових комунікацій. Необхідно враховувати, що вони є не лише джерелом інформування, а й засобом переконання та впливу на споживачів, сприяння приверненню уваги, врахування психології, сприйняття тексту та графічних зображень, формування асоціацій тощо. Постановка проблеми. Основна проблематика стимулювання продажу на українському ринку дитячих товарів: велика кількість гравців на ринку - мультибрендові мережі, роздрібні магазини та павільйони; розвинута інтернет-торгівля дитячими товарами з нижчими цінами і широким вибором; орієнтація на специфічну цільову аудиторію: в основному покупки роблять батьки, але їх вибір корегується бажаннями дітей; специфіка просування товарів для дітей щодо необхідності обрання ефективних джерел впливу на покупців при виборі товару. Постановка мети і завдань дослідження. Мета дослідження - аналіз маркетингової комунікаційної політики на підставі огляду ринку, аналізу маркетингової діяльності для переконання та стимулювання споживача на придбання товарів. Галузь застосування результатів: торгівля. Висновки: для збільшення продажів потрібно привертати увагу за допомогою креативного контенту, розміщення інформації та доводити клієнтам необхідність придбати товар саме цієї компанії. Важливо не тільки залучити клієнтів, а й регулярно підживлювати їх увагу до діяльності компанії, використовуючи ефективні напрями маркетингових комунікацій.
  Повний текст PDF - 78.712 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гейко М.
  • Чубукова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гейко М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_11_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чубукова Ольга Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського