Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Попрозман О. І. 
Етапи розробки загальної стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації економіки / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_2_11
Предмет дослідження - теоретичні та методологічні основи процесу розробки стратегії розвитку підприємств та концептуальні принципи їх функціонування в умовах трансформації економіки. Мета дослідження - формування концепції функціонування та розробка стратегії розвитку підприємств в сучасних умовах ринкових трансформацій. Методи дослідження. Використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження економічних явищ, проведений аналіз стратегії розвитку підприємств. Результати роботи. встановлено, що однією з ключових складових управління підприємством є стратегія. Вибір стратегії та її реалізація складають основну частину змісту діяльності зі стратегічного управління. В стратегічному управлінні стратегія розглядається як довгостроковий якісно певний напрям розвитку підприємства, що стосується сфери, засобів і форм її діяльності, системи взаємин всередині підприємства, а також позиції підприємства в навколишньому середовищі. Якщо цілі його визначають те, до чого прагне підприємство, що воно прагне одержати в результаті своєї діяльності, то стратегія дає відповідь на питання, яким способом, за допомогою яких дій підприємство зуміє досягти своїх цілей в умовах трансформації економіки, яка змінюється й конкурентного середовища. Таке розуміння стратегії виключає визначеність в поведінці підприємства, оскільки стратегія, допомагаючи просуватися у бік кінцевого стану, залишає свободу вибору в ситуації, яка змінюється. Галузь застосування результатів. Економіка та управління національним господарством на макроекономічному, регіональному та мікроекономічному рівнях, керівництво підприємствами, менеджмент, стратегічне управління. Висновки: в результаті дослідження, беручи до уваги всі додаткові чинники та специфіку діяльності підприємств, можна зробити висновок, що стратегічне планування здійснюється в контексті місії організації, і його фундаментальними завданнями є забезпечення взаємозв'язку місії з основними цілями організації в умовах трансформації економіки. Стратегічне планування - це цілі і засоби. У плані цілей воно окреслює загальні контури майбутньої організації; як засіб - показує, як ця мета повинна бути досягнута. Таким чином, стратегічне планування - це прогнозне планування, пов'язане з розробкою і концептуалізації ідей про те, куди прямує організація. Стратегічне планування має відповідати поточній практиці планування. Необхідно знати, що стратегія є засобом створення доданої вартості.
  Повний текст PDF - 207.648 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попрозман О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попрозман О. І. Етапи розробки загальної стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації економіки / О. І. Попрозман // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попрозман Олександр Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського