Наукова періодика України Формування ринкових відносин в Україні


Плахотнікова Л. О. 
Digital – маркетинг у глобальних процесах інформатизації світової економіки / Л. О. Плахотнікова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2022. - № 11. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2022_11_6
  Повний текст PDF - 77.905 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Плахотнікова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Плахотнікова Л. О. Digital – маркетинг у глобальних процесах інформатизації світової економіки / Л. О. Плахотнікова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2022. - № 11. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2022_11_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Плахотнікова Лариса Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського