![]() | Наукова періодика України | ![]() | Галицький економічний вісник |
Мукомела-Михалець В. Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур / В. Мукомела-Михалець, Г. Соколюк // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 2. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мукомела-Михалець В. Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур / В. Мукомела-Михалець, Г. Соколюк // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 2. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |