Наукова періодика України | Галицький економічний вісник | ||
Хрупович С. Є. Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу / С. Є. Хрупович, Р. Б. Окрепкий, В. Т. Дудар // Галицький економічний вісник. - 2022. - № 1. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2022_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хрупович С. Є. Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу / С. Є. Хрупович, Р. Б. Окрепкий, В. Т. Дудар // Галицький економічний вісник. - 2022. - № 1. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2022_1_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |