Наукова періодика України | Інфраструктура ринку | ||
Дзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 42. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_42_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 42. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_42_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |