Наукова періодика України Інфраструктура ринку


Дзеніс В. О. 
Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 42. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_42_30
  Повний текст PDF - 362.325 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дзеніс В.
  • Ус М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 42. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_42_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дзеніс Вікторія Олександрівна (економічні науки)
  • Ус Марина Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського