Наукова періодика України | Інфраструктура ринку | ||
Лозовський О. М. HR-брендинг – формування іміджу підприємства / О. М. Лозовський // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 43. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_43_38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лозовський О. М. HR-брендинг – формування іміджу підприємства / О. М. Лозовський // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 43. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_43_38. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |