Наукова періодика України | Інтегровані комунікації | ||
Досенко А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією "ІКЕА" в Україні / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації. - 2019. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2019_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Досенко А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією "ІКЕА" в Україні / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації. - 2019. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2019_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |