Наукова періодика України Інтегровані комунікації


Досенко А. К. 
Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією "ІКЕА" в Україні / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації. - 2019. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2019_2_10
  Повний текст PDF - 167.116 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Досенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Досенко А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією "ІКЕА" в Україні / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації. - 2019. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2019_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Досенко Анжеліка Костянтинівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського