Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Валько Н. В. 
Робототехніка як засіб підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін / Н. В. Валько // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 3. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_3_5
Розглянуто питання використання робототехніки як засобу підготовки майбутніх вчителів до використання STEM-технологій у професійній діяльності. Впровадження інтегративних курсів вивчення біології, фізики та хімії потребує підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін для формування у них відповідних компетентностей. Освітня робототехніка, на наш погляд, у поєднанні з вивченням базових дисциплін, є інноваційним засобом для розуміння інтегративності предметів. У більш широкому розумінні, робототехніка є основою для сприйняття і підтримки соціального потенціалу технологій, а отже, і підняття престижу науково-технологічного напряму розвитку у суспільстві. В дослідженні розглянуто навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів зі шкільних курсів хімії (7 - 9 класи), фізики (7 - 9 класи), біології (6 - 9 класи). Зміст навчальних матеріалів з цих предметів містить години для здійснення проєктної діяльності, в основі якої покладено формування цілісних уявлень про закономірності розвитку науки і технологій. Визначено теми з кожного предмету, які можуть бути реалізовані з використанням робототехніки, навели приклади таких проєктів, а також вказали етапи їх створення. На противагу встановленій думці про робототехнічний проєкт, як проєкт суто з інформаційних технологій чи фізики, наведено приклад трансферу знань з фізики, хімії та біології на різних етапах створення таких систем. Визначено компетентності, що формуються внаслідок реалізації STEM-проєктів з робототехніки, а також види діяльності, які впливають на їх формування. Наведено приклад взаємозв'язків між різними видами діяльності у STEM-проєктах з робототехніки.
  Повний текст PDF - 520.62 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Валько Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Валько Н. В. Робототехніка як засіб підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін / Н. В. Валько // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 3. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_3_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Валько Наталія Валерївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського