Наукова періодика України Інформаційні технології в освіті


Ожиндович Л. М. 
Використання проблемно/проєктно орієнтованих технологій навчання для студентів технічних та ІТ-спеціальностей на прикладі курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів" / Л. М. Ожиндович // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 3. - С. 80-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_3_8
Розглянуто досвід успішного впровадження та особливості використання проблемно/проєктних технологій навчання для студентів технічних та ІТ-спеціальностей у межах курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів". У ході вивчення курсу здійснюється реалізація проєкту - повноцінного функціонального веб-сайту, що сприяє опануванню навчального матеріалу дисципліни, формуванню загальних та предметних (фахових) компетентностей, отриманню запланованих програмних результатів навчання, що передбачаються освітніми програмами спеціальностей, а також набуванню практичних навичок майбутньої професійної діяльності, підтримки та розвитку дієздатного проєкту, який вже є професійним доробком. Курс "Системи керування вмістом веб-сайтів" створено за сучасними технологіями організації навчальної діяльності з широким використанням інформаційно-комунікаційних технологій та можливістю визначати не лише навчальні досягнення студентів, а й проявляти і розвивати при виконанні проєкту власну творчість та індивідуальність. Курс доступний в онлайн режимі, для нього підібрані вільнопоширювані навчально-методичні матеріали, розроблено вимоги до завершеного проєкту веб-сайту, надано можливість завантаження посилання та презентації готового сайту для оцінювання. Щоб визначити дієздатність проєкту, запропоновано критерії для оцінювання, які входять до системи спільного оцінювання проєктів викладачем та студентами, створено засоби організації та обробки результатів оцінювання за допомогою сервісів Google. Під час вивчення курсу визначено відповідність формування загальних, предметних (фахових) компетентностей та забезпечення програмних результатів навчання видам робіт над проєктом. Отримані результати використання проблемно/проєктно орієнтованих технологій навчання на прикладі курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів" спонукають розвивати міжпредметн" зв'язки та втілювати міждисциплінарні проєкти, а також активно впроваджувати методи проблемно/проєктного навчання у більшість дисциплін навчальних планів для студентів технічних та ІТ-спеціальностей.
  Повний текст PDF - 1.583 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ожиндович Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ожиндович Л. М. Використання проблемно/проєктно орієнтованих технологій навчання для студентів технічних та ІТ-спеціальностей на прикладі курсу "Системи керування вмістом веб-сайтів" / Л. М. Ожиндович // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 3. - С. 80-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_3_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського