Наукова періодика України Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development


Hadrian P. 
The possibilities of using audit as a tool of marketing control: the case of a Polish and Ukrainian company / P. Hadrian, O. Stets // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - Vol. 2, numb. 2. - С. 79-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2020_2_2_12
Розглянуто питання маркетингового контролю. Мета роботи - показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. Як відправну точку для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит. Як приклад можливості належної практики використання аудиту в управлінні бізнесом маркетингова компанія описує діяльність, яка здійснюється в Польщі (Grupa Azoty SA) та Україні (ПрАТ "Тернопільський молокозавод"). Дієва система контролю визнана одним із гарантів ефективності управлінських завдань, які виконуються як частина кожної функції в організації, в т.ч. маркетингової. Контроль маркетингу вказує на різний ступінь використання, ефективності та результативності, тим самим визначаючи необхідність розподілу ресурсів, підключення різних видів діяльності, змінюючи обсяг та інтенсивність діяльності, стаючи таким чином одним із ключових факторів, що визначають рівень ефективності управління маркетингом. Це викликає інтерес до цього питання як теоретично, так і практично. Потреба та важливість, підкреслені в публікаціях щодо управління маркетингом, проведенню стратегічного контролю, спонукало провести дослідження, присвячені використанню маркетингового аудиту на практиці - один із значних інструментів для цього - рівень контролю. Мета дослідження - навести практику використання аудиту в маркетинговому контролі на прикладі двох компаній - Grupa Azoty SA та ПрАТ "Тернопільський молокозавод". Дослідження базується на теоретичних концепціях використання аудиту маркетингу, який можна трактувати як модельний погляд (хоча безпосередньо, ці пропозиції не розглядали як моделі). Для того, щоб описати ці концепції, базувалися на методі систематичного аналізу наукових баз даних Scopus, Web of Science та Ebsco.
  Повний текст PDF - 357.686 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hadrian P.
  • Stets O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hadrian P. The possibilities of using audit as a tool of marketing control: the case of a Polish and Ukrainian company / P. Hadrian, O. Stets // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - Vol. 2, numb. 2. - С. 79-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2020_2_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського