Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Сиволовська О. В. 
Event – маркетинг та його роль в стратегії розвитку підприємства / О. В. Сиволовська, Ж. О. Неживий // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 17(2). - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17%282%29__10
  Повний текст PDF - 286.635 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сиволовська О.
  • Неживий Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сиволовська О. В. Event – маркетинг та його роль в стратегії розвитку підприємства / О. В. Сиволовська, Ж. О. Неживий // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 17(2). - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17(2)__10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сиволовська Олена Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського