Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Сиволовська О. В. Event – маркетинг та його роль в стратегії розвитку підприємства / О. В. Сиволовська, Ж. О. Неживий // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 17(2). - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17%282%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сиволовська О. В. Event – маркетинг та його роль в стратегії розвитку підприємства / О. В. Сиволовська, Ж. О. Неживий // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 17(2). - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_17(2)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |