![]() | Наукова періодика України | ![]() | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" |
Разінькова М. Ю. Соціальні мережі як засіб системи маркетингових комунікацій сучасних підприємств / М. Ю. Разінькова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 7. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Разінькова М. Ю. Соціальні мережі як засіб системи маркетингових комунікацій сучасних підприємств / М. Ю. Разінькова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 7. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_7_11.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |