Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Хурдей В. Д. 
Маркетинг як стратегічний інструмент управління сучасним бізнесом / В. Д. Хурдей, А. Ніфталиєва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 11. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2019_11_11
  Повний текст PDF - 410.203 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хурдей В.
  • Ніфталиєва А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хурдей В. Д. Маркетинг як стратегічний інструмент управління сучасним бізнесом / В. Д. Хурдей, А. Ніфталиєва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2019. - № 11. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2019_11_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хурдей Вікторія Дмитрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського