Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Yudina O. 
Management of the marketing strategy of the company based on partnership relations / O. Yudina, O. Chatchenko, L. Semenova, N. Fisunenko // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 9. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_9_10
  Повний текст PDF - 916.16 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Yudina O.
  • Chatchenko O.
  • Semenova L.
  • Fisunenko N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Yudina O. Management of the marketing strategy of the company based on partnership relations / O. Yudina, O. Chatchenko, L. Semenova, N. Fisunenko // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 9. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_9_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фісуненко Надія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського