Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Yudina O. Management of the marketing strategy of the company based on partnership relations / O. Yudina, O. Chatchenko, L. Semenova, N. Fisunenko // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 9. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_9_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Yudina O. Management of the marketing strategy of the company based on partnership relations / O. Yudina, O. Chatchenko, L. Semenova, N. Fisunenko // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 9. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_9_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |