Наукова періодика України | Modern economics | ||
Боєнко О. Ю. Розробка політики просування гібридної технології автомобілів як елементу соціально-етичного маркетингу / О. Ю. Боєнко, К. О. Статкевич, А. С. Шаповал // Modern economics. - 2020. - № 19. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_19_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Боєнко О. Ю. Розробка політики просування гібридної технології автомобілів як елементу соціально-етичного маркетингу / О. Ю. Боєнко, К. О. Статкевич, А. С. Шаповал // Modern economics. - 2020. - № 19. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2020_19_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |