Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Штефан Б. М. Інформаційна технологія аналізу обсягів продаж за сегментами ринку та споживацьких вподобань / Б. М. Штефан // Молодий вчений. - 2015. - № 11(2). - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11%282%29__38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штефан Б. М. Інформаційна технологія аналізу обсягів продаж за сегментами ринку та споживацьких вподобань / Б. М. Штефан // Молодий вчений. - 2015. - № 11(2). - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11(2)__38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |