Наукова періодика України Молодий вчений


Шарко В. В. 
Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача ресторанних послуг / В. В. Шарко, М. О. Шульц, О. М. Ткачук // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12%282%29__46
  Повний текст PDF - 174.817 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шарко В.
  • Шульц М.
  • Ткачук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шарко В. В. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача ресторанних послуг / В. В. Шарко, М. О. Шульц, О. М. Ткачук // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(2)__46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шарко Володимир Васильович (1949–2014) (фізико-математичні науки)
  • Шарко Віталій Володимирович (педагогічні науки)
  • Шарко Віталій Вікторович (економічні науки)
  • Ткачук Олександр Миколайович (філологічні науки)
  • Ткачук Олена Миколаївна (фізико-математичні науки)
  • Ткачук Орися Миколаївна (фізико-математичні науки)
  • Ткачук Оксана Михайлівна (сільськогосподарські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського