Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Дерев'янченко Т. Є. Теоретико-методичні аспекти аудиту організації маркетингу підприємства / Т. Є. Дерев'янченко // Молодий вчений. - 2020. - № 4(1). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_4%281%29__7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дерев'янченко Т. Є. Теоретико-методичні аспекти аудиту організації маркетингу підприємства / Т. Є. Дерев'янченко // Молодий вчений. - 2020. - № 4(1). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_4(1)__7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |