Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Булахова Г. 
Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_30_14
Висвітлено функціонування різних форм бібліотечної реклами. Акцентовано увагу на ролі реклами як інструменту комунікативної взаємодії.
  Повний текст PDF - 1.619 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Булахова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_30_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Булахова Галина Іванівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського