![]() | Наукова періодика України | ![]() | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського |
Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_11 Досліджено рекламу бібліотек як інструмент маркетнгової комунікаційної політики та як соціальне явище. Проаналізовано державне нормативно-правове регулювання соціальної реклами в Україні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |