Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Самохіна Ж. Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_8 Висвітлено використання бібліотечного маркетингу на сучасному етапі, зокрема такого його компонента, як маркетингове дослідження. Розглянуто досвід і рекомендації бібліотек України щодо організації та проведення моніторингів попиту читацької аудиторії. Запропоновано методику організації маркетингового дослідження в Національній бібліотеці України ім. В. І. Вернадського. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самохіна Ж. Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |