Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_25 Визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій і технології екологічного маркетингу, які застосовуються під час розробки товару, його виробництва, пакування, процесу постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |