Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Кожемяченко Н. В. Соціальна реклама як полікодовий текст: перекладацькі проблеми та рішення / Н. В. Кожемяченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_2_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кожемяченко Н. В. Соціальна реклама як полікодовий текст: перекладацькі проблеми та рішення / Н. В. Кожемяченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |