Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Кірик Т. Про джерела появи інноваційних парадигм і теорій у діяльності освітньо-наукової сфери України / Т. Кірик // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 1. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_1_9 Досліджено тенденцію появи в освітньо-науковій сфері термінів, що пов'язані з поняттям "ноосфера" і початком входження людства в нооеру. Нові терміни формують ноолексикон (нооглосарій чи нооенциклопедію). Автор пропонує варіант ноолексикону у вигляді "хмари тегів" з двох частин - раціональної, пов'язаної з точними науками (Sciences), та ірраціональної (Arts). Досліджено популярне на Заході вчення трансгуманізму з його перевагами і недоліками. Підкреслено значення для всієї системи освіти поняття "ноогуманізм", а також запропоновано для нього нову наукову базу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кірик Т. Про джерела появи інноваційних парадигм і теорій у діяльності освітньо-наукової сфери України / Т. Кірик // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 1. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |