Наукова періодика України Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи


Лавренова М. 
Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_12
Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.
  Повний текст PDF - 352.086 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лавренова М.
  • Лалак Н.
  • Молнар Т.
  • Фенчак Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лавренова М. Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_2_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лавренова Марія Василівна (педагогічні науки)
  • Лалак Наталія Володимирівна (педагогічні науки)
  • Молнар Тетяна Іванівна (педагогічні науки)
  • Фенчак Любов Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського