Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Новак О. М. 
Методи підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі / О. М. Новак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 335-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_70
Розглянуто використання методів підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) і початковій школі у процесі вивчення спецкурсу "Наступність навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі". Узагальнено підходи науковців до методів навчання та виокремлено методи навчання за ступенем самостійного мислення студентів під час засвоєння знань щодо готовності майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в ДНЗ та початковій школі. Методи виділяються на основі оцінки ступеня творчої активності майбутніх вихователів у процесі навчального процесу: репродуктивні, проблемного викладання знань, частково-пошукові та дослідницькі методи.Рассматрено использование методов подготовки будущих воспитателей к обеспечению преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях (ДУЗ) и начальной школе в процессе изучения спецкурса "Преемственность обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе". Обобщены подходы ученых к методам обучения и выделены методы обучения согласно степени самостоятельного мышления студентов при усвоении знаний относительно готовности будущих воспитателей к обеспечению преемственности обучения в ДУЗ и начальной школе. Методы выделяются на основе оценки степени творческой активности будущих воспитателей в процессе учебного процесса: репродуктивные, проблемного преподавания знаний, частично-поисковые и исследовательские методы.The author of the article considers using methods of preparing future educators for providing succession of teaching at pre-school establishments and elementary school in the process of studying the special course "Succession of teaching at pre-school establishments and primary school". Generalized scientific approaches to teaching methods and teaching methods are allocated according to the degree of independent thinking of students in mastering knowledge, commitment to training future educators to ensure continuity of learning in pre-school and elementary school.
  Повний текст PDF - 235.259 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Новак О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Новак О. М. Методи підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі / О. М. Новак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 335-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_70.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Новак Олена Мусіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського