Антонець Н. Б. 
Особливості розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від німецької окупації території УРСР: до питання про джерела дослідження / Н. Б. Антонець // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_5
Розглянуто джерельну основу для дослідження особливостей розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від німецькій окупації території Української РСР у період продовження військових дій на фронтах Другої світової війни, зокрема, статті, що були опубліковані у відновленій у травні 1944 р. газеті «Радянська освіта». Увагу приділено налагодженню діяльності початкових, неповних середніх і середніх шкіл, дитячих будинків, спеціальних шкіл, а також створенню мережі шкіл робітничої та сільської молоді, запровадженню у містах роздільного навчання хлопців та дівчат та створенню у цьому зв’язку чоловічих і жіночих навчальних закладів.Рассмотрена источниковая база для исследования особенностей развития сети общеобразовательных учебных заведений на освобождённой от немецкой оккупации территории Украинской ССР в период продолжения военных действий на фронтах Второй мировой войны, в частности, статьи, опубликованные в возобновлённой в мае 1944 г. газете «Радянська освіта». Внимание уделено налаживанию деятельности начальных, неполных средних и средних школ, детских домов, специальных школ, а также созданию сети школ рабочей и сельской молодёжи, введению в городах раздельного обучения мальчиков и девочек и созданию в этой связи мужских и женских учебных заведений. In the article materials which were published in the restored in May 1944 the newspaper «Soviet education» are examined, as sources base, for research of features of development of the system of general educational institution on liberated from German occupation territory of Ukrainian SSR in the period of continuation of military operations on fronts of Second world war. In particular, attention is spared to adjusting of activity of primary, middle and secondary schools, child’s houses, special schools, and also to network of schools of working and rural young people, introduction in the cities of separate studies of boys and girls and creation in this connection of masculine and womanish educational institution.
  Повний текст PDF - 282.961 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антонець Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антонець Н. Б. Особливості розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від німецької окупації території УРСР: до питання про джерела дослідження / Н. Б. Антонець // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Антонець Наталія Борисівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського