Наукова періодика України Підприємництво та інновації


Дорошкевич Д. В. 
Теоретико-методичні аспекти застосування відеоконтенту як інструменту маркетингового впливу / Д. В. Дорошкевич, С. С. Гринкевич // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 7. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2019_7_5
  Повний текст PDF - 281.622 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дорошкевич Д.
  • Гринкевич С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дорошкевич Д. В. Теоретико-методичні аспекти застосування відеоконтенту як інструменту маркетингового впливу / Д. В. Дорошкевич, С. С. Гринкевич // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 7. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2019_7_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дорошкевич Дарія Вячеславівна (економічні науки)
  • Гринкевич Світлана Степанівна (1973–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського