Наукова періодика України | Підприємництво та інновації | ||
Дорошкевич Д. В. Теоретико-методичні аспекти застосування відеоконтенту як інструменту маркетингового впливу / Д. В. Дорошкевич, С. С. Гринкевич // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 7. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2019_7_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дорошкевич Д. В. Теоретико-методичні аспекти застосування відеоконтенту як інструменту маркетингового впливу / Д. В. Дорошкевич, С. С. Гринкевич // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 7. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2019_7_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |