Наукова періодика України | Підприємництво та інновації | ||
Журило В. В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах / В. В. Журило // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11%282%29__6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Журило В. В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах / В. В. Журило // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11(2)__6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |