Наукова періодика України Підприємництво та інновації


Журило В. В. 
Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах / В. В. Журило // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11%282%29__6
  Повний текст PDF - 464.753 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Журило В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Журило В. В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах / В. В. Журило // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_11(2)__6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Журило Вікторія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського