Наукова періодика України Проблеми і перспективи економіки та управління


Зайцев Ю. 
Організаційно-економічні засади побудови маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках / Ю. Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_2_17
Обгрунтувано організаційно-економічні передумови формування та розвитку маркетингово-збутових систем (МЗС) на ринку агропродовольчої продукції. На основі зівставлення та критичного аналізу позицій дослідників визначено базові принципи побудови та функціонування МЗС аграрних підприємств. Доповнено методичні аспекти класифікації закономірностей формування та функціонування систем розподілу продукції аграрних підприємств. Доведено, що основу підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності аграрних підприємств становить формування диференційованого прямого збуту товарів. Встановлено, що дотримання принципів результативності, диференційованості та адаптивності під час побудови МЗС підприємства на ринку має грунтуватися на застосуванні сучасних маркетингових технологій суб'єктами вказаного ринку. Розглянуті принципи дозволятимуть підприємству створювати дієздатні гнучкі системи управління маркетингом та збутом, функціонування яких не допускатиме погіршення фінансово-економічного стану підприємства у разі змін у зовнішньому середовищі.
  Повний текст PDF - 405.519 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зайцев Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зайцев Ю. Організаційно-економічні засади побудови маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках / Ю. Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 2. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зайцев Юрій Кузьмич (1947–) (економічні науки)
  • Зайцев Юрій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського