Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Лаготюк В. Брендинг як один із напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції птахівництва / В. Лаготюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. - № 1. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2018_1_14 Розглянуто сутність бренда продукції птахівництва та основні цілі його розробки й формування. На основі аналізу брендів продукції підприємств галузі птахівництва Івано-Франківської області проведено аналіз привабливості продукції з власною торговою маркою для споживачів у порівнянні з маловідомим виробником. Запропоновано алгоритм розробки бренда продукції птахівництва та визначено основні переваги брендової продукції. Визначено та проаналізовано основні складові бренда на прикладі продукції птахівництва. Розглянуто засоби формування бренду курятини на прикладі продукції підприємства ТзОВ "Корнич" на рівні Івано-Франківської області з метою підвищення рівня конкурентоспроможності продукції та впізнаваності її споживачами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лаготюк В. Брендинг як один із напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції птахівництва / В. Лаготюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. - № 1. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2018_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |