Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Лисенко О. 
Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_10
Відображено особливості підготовки лікарів на післядипломному етапі, відзначено доцільність застосування андрагогічних принципів навчання у роботі з лікарями-інтернами. Обґрунтовано необхідність застосування інтерактивного навчання в інтернатурі, проаналізовано практичний курс з невідкладної допомоги як інтерактивний метод формування компетентності лікарів. Висвітлено переваги інтерактивного навчання у контексті вироблення потреби у неперервному підвищенні власної кваліфікації, стресостійкості, відповідальності, здатності до роботи у команді. Отражены особенности подготовки врачей на последипломном этапе, отмечена целесообразность применения андрагогических принципов обучения в работе с врачами-интернами. Обоснована необходимость применения интерактивного обучения в интернатуре, проанализирован практический курс по неотложной помощи как интерактивный метод формирования компетентности врачей. Освещены преимущества интерактивного обучения в контексте становления потребности в непрерывном повышении своей квалификации, стрессоустойчивости, ответственности, способности к работе в команде. This article highlights: the peculiarities of doctors’ postgraduate training as a specialized stage for skills practicing; noted the feasibility of andragogical education principles in the process of medical interns training in a case of their previous life and professional experience, lack of time, social autonomy, need for rapid implementation of the acquired knowledge and skills, high motivation level; the necessity of the interactive teaching usage during the internship as way for understanding, mastering and creative application of knowledge intensification, motivation increasing, ability for not ordinary thinking formation.
  Повний текст PDF - 620.404 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лисенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лисенко О. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лисенко Олександр Віталійович (філософські науки)
  • Лисенко Олександра Юріївна (педагогічні науки)
  • Лисенко Олександра Миколаївна (філологічні науки)
  • Лисенко Олена Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського