Наукова періодика України Проблеми сучасної педагогічної освіти


Прокоф’єва М. Ю. 
Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39%281%29__15
  Повний текст PDF - 379.807 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокоф’єва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокоф’єва М. Ю. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(1)__15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського