Наукова періодика України Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики


Демчук Н. М. 
Роль префіксів у формуванні термінів маркетингу у французькій мові / Н. М. Демчук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2016. - № 29. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2016_29_8
  Повний текст PDF - 311.167 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демчук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демчук Н. М. Роль префіксів у формуванні термінів маркетингу у французькій мові / Н. М. Демчук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2016. - № 29. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2016_29_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського